دانلود مجموعه کامل The Expendables + جزئیات ( بی مصرف ها )
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 11:56
نویسنده : SOLTAN

 

The%20Expendables دانلود مجموعه کامل The Expendables + جزئیات

The Expendables 1

 دانلود مجموعه کامل The Expendables + جزئیات

یک‌ بارمصرف‌ها (به انگلیسی: The Expendables) فیلم اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۱۰ به کارگردانی سیلوستر استالونه می‌باشد. فیلمبرداری اثر از ۲۸ مارس ۲۰۰۹ و در شهرهای ریودوژانیرو، نیواورلئان و لس‌آنجلس آغاز شد. گروهی از مزدوران خبره برای انجام ماموریتی عازم آمریکای جنوبی می شوند تا یک ژنرال دیکتاتور به نام کازا را سرکوب سازند. رهبر گروه و متخصص اجرای استراتژی جنگی ، بارنی روس ( سیلوستر استالونه ) است. گروه او را افراد خبره و ماهر در استفاده از سلاحهای جنگی تشکیل می دهند که شامل لی کریسمس ( جیسون استاتم ) ، یینگ یانگ ( جت لی ) ، هال سزار ( تری کریوس ) و تول راود ( رندی کوتیور ) است. اما در هنگام انجام ماموریت در این جزیره کوچک ، روس و لی به یک آزادی خواه مرموز محلی به نام ساندرا ( جیسل ایتیا ) برخورد می کنند و بعد از آن نیز با یک مامور سرویس مخفی آمریکا ، CIA ، به نام جیمز مونرو ( اریک رابرتز ) و دستیارش پین ( استیو آستین ) مواجه می شوند و بجایی اینکه در این ماموریت به کمک یکدیگر شر دیکتاتور را کم کنند تبدیل به دشمن خونی برای یکدیگر می شوند.

  • در ایران

در ایران این فیلم با عناوین مختلفی از جمله “یک بار مصرف ها” “بی اهمیت ها” “قربانیان” “گوشت های دم توپ” و “بی مصرف ها” “نابودگران” شناخته می شود. این فیلم به صورت دوبله با عنوان ” بی مصرف ها” توسط موسسه فرهنگی هنری قرن ۲۱ عرضه شد.

  • خلاصه ابتدایی فیلم بی مصرف ها قسمت اول

یک گروه که در شهر نیو ارلند آمریکا زندگی می کنند برای نجات گروگان ها در کشتی دزدان دریایی اهل کشور سومالی به خلیج عدن اعزام می شوند. رهبر این گروه بارنی راس ( سیلوستر استالونه ) و متخصص گروه لی کریسمس ( جیسون استتهام ) ، حرکات رزمی توسط یانگ ( جت لی ) و افراد دیگر است. آن ها پس از انجام این ماموریت به شهر خود باز می گردند و این پایان ماجرا نیست… در ادامه ی فیلم بارنی راس به سراغ چرچ می رود که در همین هنگام هست که با آرنولد رو به رو می شود ،چرچ به آن دو ماموریت میدهد و ماموریت بسیار دشوار است و بارنی راس ماموریت را می پذیرد ولی آرنولد نمی‌پذیرد و آن جا را ترک می کند تا این که بارنی راس تصمیم می گیرد تا …

کارگردان : سیلوستر استالونه
تهیه کننده : آوی لرنر
توزیع‌کننده : 200px Lionsgate Logo.svg دانلود مجموعه کامل The Expendables + جزئیات لاینزگیت (به انگلیسی: Lionsgate) شرکتی کانادایست که در ۳ ژوئیه ۱۹۹۷ در ونکوور کانادا تشکیل شد، ولی دفتر مرکز آنان هم‌اکنون در شهر سنتا مونیکا، کالیفرنیا قرار دارد. از فیلم‌های مشهور این کمپانی میتوان به مجموعه فیلم‌های اره و فیلم یک‌بارمصرف‌ها اشاره نمود.
تاریخ انتشار : ۱۳ اوت ۲۰۱۰
مدت زمان : ۱۰۳ دقیقه
کشور : ایالات متحده آمریکا
بودجه : ۸۲ میلیون دلار

  • بازیگران :

سیلوستر استالونه

silvester دانلود مجموعه کامل The Expendables + جزئیات

سیلوستر اِستالونه (به انگلیسی: Sylvester Stallone) یا سیلوستر استالون (در تلفظ انگلیسی، سیلوستر استالون صحیح است) (متولد: ۶ جولای ۱۹۴۶) بازیگر، کارگردان و نویسنده آمریکایی است. وی را عمدتا بخاطر نقش‌های اکشنش در فیلم‌های هالیوودی می‌شناسند. دو نقش بیادماندنی سیلوستر، یعنی رمبو و راکی از مهم‌ترین نقش‌های او هستند که در به شهرت رساندنش بسیار تاثیر گذار بودند. وی علاوه بر بازیگری، نویسندگی تک‌تک قسمت‌های این فیلم‌ها را نیز بر عهده داشت.
سیلوستر استالونه بخاطر بازی در فیلم راکی نامزد دریافت دو جایزه اسکار، یکی برای بهترین بازیگر و دیگری برای بهترین نمایشنامه شد. وی سومین بازیگر تاریخ بود که بخاطر یک فیلمش، نامزد دریافت این دو جایزه شد. پیش از او فقط چارلی چاپلین و اورسن ولز به این افتخار نائل شده بوند.

دولف لاندگرن

dolf دانلود مجموعه کامل The Expendables + جزئیات
هانس دولف لاندگرن (به انگلیسی: Hans Dolph Lundgren) (متولد: نوامبر ۱۹۵۷)، بازیگر و کارگردان اکشن کار سوئدی است. وی از نسل بازیگران اکشن سینمای هالیوود همچون سیلوستر استالونه، آرنولد شوارتزنگر، بروس ویلیس، استیون سیگال و ژان کلود ون دم می‌باشد.
دولف در سال ۱۹۷۶ و در رشته شیمی از دانشگاه ایالتی واشینگتن فارغ‌التحصیل شده است. وی کمی بعد، در اوایل دهه ۱۹۸۰ از مؤسسه سلطنتی فناوری در استکهلم نیز موفق به دریافت مهندسی شیمی شد. وی کارشناسی ارشد خود را نیز در همین رشته از دانشگاه سیدنی دریافت کرده است. در کنار موفقیت‌های تحصیلی، دولف دارنده دان ۳ کمربند مشکی در کیوکوشین است و قهرمانی این رشته را در بین کشورهای اروپایی در سال‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۸۱ دارد.

جت لی

images دانلود مجموعه کامل The Expendables + جزئیات
الگو:خلاصه زندگینامه لی لیان جیه (به چینی: 李连杰، به پین‌یین: Li Lianjie) هنرپیشه چینی و رزمی کار حرفه‌ای ووشو مشهور به جت لی در ۲۶ آوریل ۱۹۶۳ برابر با ۶ اردیبهشت ۱۳۴۲ به دنیا آمد. بعد از سه سال تمرینات سخت، برنده اولین مسابقه کشوریش برای تیم ووشو پکن می‌شود. اولین فیلم او معبد شائولین (۱۹۸۲) است. بعد از آن در فیلم‌های رزمی و برجسته زیادی بازی کرد از جمله مجموعه فیلم‌های روزی روزگاری در چین در نقش قهرمان مردمی وونگ فِی هونگ. اسلحه مرگبار ۴ (۱۹۸۸) اولین فیلم هالیوودی او که در نقش یک تبهکار ایفای نقش کرد، ولی اولین فیلم هالیوودی که در نقش اصلی بازی کرد رومئو باید بمیرد (۲۰۰۰) بود.

میکی رورک

miki دانلود مجموعه کامل The Expendables + جزئیات
فیلیپ آندره میکی “رورک” جونیور (به انگلیسی: Philip Andre “Mickey” Rourke, Jr.) (متولد ۱۶ سپتامبر، ۱۹۵۲) بازیگر و فیلمنامه‌نویس آمریکایی است که برای بازی در فیلم مرد پیشرو به شهرت رسید.
او برای بازی در فیلم کشتی‌گیر جوایر جشنواره بافتا و گلدن گلوب را به خود اختصاص داد و نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شد.

بروس ویلیس

willis دانلود مجموعه کامل The Expendables + جزئیات
والتر بوروس ویلیس، (به انگلیسی: Walter Bruce Willis) (زاده ۱۹ مارس ۱۹۵۵) که با نام بروس ویلیس شناخته می‌شود، بازیگر، تهیه‌کننده و نوازنده آمریکایی، آلمانی‌تبار است، که با نقش جان مک‌کلاین در فیلم جان سخت به شهرت رسید.
بروس ویلیس در سال ۱۹۵۵ در شهر ایدار-اوبراشتاین آلمان غربی زاده شد. پدر وی؛ دیوید ویلیس، یک سرباز آمریکایی بود و مادرش مارلین کی؛ آلمانی و متولد شهر کاسل بود.
بروس آخرین و چهارمین فرزند خانواده بود. خانواده ویلیس پس از نقل مکان به ایالات متحده، در شهر کرنیس پوینت، نیوجرسی مستقر شدند. بروس دوران کودکی و نوجوانی‌اش را، در این شهر سپری کرد. وی تحصیلاتش را در دانشگاه ایالتی مونت‌کلر به‌پایان رساند.

آرنولد شوارزنگر

arnold دانلود مجموعه کامل The Expendables + جزئیات
آرنولد آلویس شوارتزنگر (به آلمانی: Arnold Alois Schwarzenegger) (زاده ۳۰ ژوئیه ۱۹۴۷) بازیگر و بدن‌ساز اتریشی-آمریکایی، برنده جایزه گوی طلایی بازیگری است. وی همچنین سیاست‌مدار جمهوری‌خواه آمریکا و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا است.

  • زندگینامه

زندگی ورزشی: او ۷ بار قهرمانی در مسابقات مستر المپیا(معتبرترین مسابقات پرورش اندام) در سالهای ۱۹۷۰-۱۹۷۱-۱۹۷۲-۱۹۷۳-۱۹۷۴-۱۹۷۵-۱۹۸۰ را دارد و یکی از پرافتخارترین قهرمانان جهان است.
او بدنسازی را از ۱۴ سالگی شروع کرد و در ۲۳ سالگی اولین قهرمانی خود را در مستر المپیا بدست اورد. البته در سال ۱۹۶۹ و در ۲۲ سالگی در مستر المپیا مقام دوم را بدست اورد.
طبق گفتهٔ خود آرنولد او زیاد طعم شکست را در مسابقات نچشیده است و واقعاً نیز همچین است زیرا از ۲۵ مسابقهٔ رسمی و بین‌المللی که داشته است فقط ۲ مسابقه را اول نشده است و در ان دو مسابقه به مقام ۲ رسیده است. نام او در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بهترین و کاملترین بدن انسانی امده است.. اندازهٔ بدن او در زمانیکه در اوج شهرت و قهرمانی بود بدین شرح است:
بازوها: ۵۷ سانتی‌متر سینه: ۱۴۶ سانتی‌متر کمر: ۸۵ سانتی‌متر رانها: ۷۴ سانتی‌متر ساق پا: ۵۰ سانتی‌متر وزن بدن: ۱۰۸ کیلوگرم قد: ۱۸۸ سانتی‌متر

  • عناوین قهرمانی:

• سال ۱۹۶۳ مسابقه استرهاف اتریش نفر دوم
• سال ۱۹۶۵ مسابقه جونیور (المان) نفر اول و مستر اروپا
• سال ۱۹۶۶ عنوان بهترین بدنساز اروپا (المان)
• سال ۱۹۶۶ قهرمان مستر اماتور اروپا
• سال ۱۹۶۶ مسابقه NABBA (مستر یورنیوس) نفر دوم
• سال ۱۹۶۷ مسابقه NABBA نفر اول
• سال ۱۹۶۸ نفر اول مسابقات پاورلیفتینگ المان
• سال ۱۹۶۸ نفر اول مسابقه IFBB مستر اینترنشنال (مکزیک)
• سال ۱۹۷۰ نفر اول مستر المپیا در نیویورک
• سال ۱۹۷۱ نفر اول مستر المپیا در فرانسه
• سال ۱۹۷۲ نفر اول مستر المپیا در آلمان
• سال ۱۹۷۳ نفر اول مستر المپیا در نیویورک
• سال ۱۹۷۴ نفر اول مستر المپیا در نیویورک
• سال ۱۹۷۵ نفر اول مستر المپیا در آفریقای جنوبی
• سال ۱۹۸۰ نفر اول مستر المپیا در استرالیا

  • زندگی شخصی:

او هم اکنون ۴ فرزند دارد (۲ دختر و ۲ پسر) و همسر او نیز ماریا شرایور کندی (خواهر زادهٔ جان. اف. کندی) است..
از بهترین دوستان او می‌توان به فرانکو کلمبو – فرانک زین – چارلز گینز و جورج باتلر اشاره کرد که در دوران ورزشی زندگی او خیلی تاثیرگذار بودند.

  • زندگی سیاسی

او در هفتم اکتبر ۲۰۰۳ فرماندار کالیفرنیا به جای گری دیویس شد و در هفدهم نوامبر ۲۰۰۳ سوگند خورد تا راه گری دیویس را ادامه دهد. در شانزدهم سپتامبر ۲۰۰۵ اعلام کرد که می‌خواهد درسال ۲۰۰۶ دوباره فرماندار کالیفرنیا شود. او در سال ۲۰۰۵ بهترین و محبوبترین سیاست‌مدار سال انتخاب شد.
مردم از او به عنوان فرشته نجات کالیفرنیا نام می‌بردند که همانند ترمیناتور با مشکلات مبارزه می‌کرد.
مردم به او القابی چون «درخت زیتون اتریشی»، «نابودگر»، «گاورنِیتور» (واژه مشتق از کلمات انگلیسی «گاورنِر» به معنای فرماندار و «ترمینِیتور» به معنای نابودگر) داده‌اند، او در جوانی در پرورش اندام شهرت زیادی کسب کرد.

جیسون استاتهام

220px Jason Statham 2012 دانلود مجموعه کامل The Expendables + جزئیات
جیسون استاتهام (به انگلیسی: Jason Statham) (زاده ۲۶ ژوئیه ۱۹۶۷) بازیگر، تهیه کننده،ورزشکار و صداپیشه مشهور بریتانیایی است که بیشتر در فیلم‌های اکشن ظاهر می‌شود. او به ورزشهای رزمی کاراته، کیک بوکسینگ و وینگ چون کونگ فو تسلط دارد و به طور معمول صحنه‌های رزمی را خود ایفای نقش می‌کند.وی به مدت ۱۲ سال عضو تیم شیرجه بریتانیا بوده است و تجربیاتی نیز در رشته ژیمناستیک دارد.او همچنین یک مدل مد و فروشنده بازار سیاه نیز می‌باشد.جیسون به همراه وینی جونز رستورانی اشتراکی در لس آنجلس دارند.

استیو آستین

220px Steve Austin soaks in cheers دانلود مجموعه کامل The Expendables + جزئیات

استیون جیمز اندرسون (به انگلیسی: Steven James Anderson; زادهٔ ۱۸ دسامبر ١٩۶۴)، یکی از کشتی‌گیران آمریکایی و یکی از (اسطوره‌های تاریخ کشتی حرفه‌ای) است که با نام استن کلد استیو آستین (به انگلیسی: Stone Cold Steve Austin) مشهور هست که رکوردار مسابقات رویال رامبل با سه‌بار پیاپی برنده این مسابقات در سال ۱۹۹۷، ۱۹۹۸ و ٢٠٠١ و همینطور ۶ دوره قهرمانی جهان می‌باشد.

The Expendables 2

2 دانلود مجموعه کامل The Expendables + جزئیات

یک‌بارمصرف‌ها ۲ یا بی ارزش ها ۲ ( به انگلیسی The Expendables 2 ) عنوان دومین قسمت فیلم پرفروش و موفق یک‌بارمصرف‌ها است که در اواسط سال ۲۰۱۲ میلادی اکران عمومی میشود . برخلاف قسمت اول ، این فیلم را سیلوستر استالونه کارگردانی نکرده و تنها مسئول نوشتن فیلمنامه بوده است . سایمون وست کارگردان این فیلم است . داستان این قسمت از یکبار مصرف ها ۲ این است . بعد از اینکه گروه کار به ظاهر راحتی را برای آقای چرچ (بروس ویلیس)انجام می دهند، متوجه می شوند که نقشه‌شان به خطا رفته و یکی از افراد خودشان توسط رقیب پول پرستشان، ژان ویلین (ژان کلود ون دم)، کشته می شود. آنها آماده می شوند تا به سرزمینی وحشی بروند، با نام های جدیدشان، بیلی بچه (لیام همسورث) و مگی (یو نان)- تا هم جلوی اسلحه ای خطرناک را بگیرند و هم انتقام خون هم تیمی جوان و جدیدشان را بستانند.

کارگردان : سیمون وست
تهیه‌کننده : اوی لرنر
دنی لرنز
کوین کینگ تمپلتون
لز ولدن
نویسنده : سیلوستر استالونه
ریچارد ونک
داستان : کن کفمن
دیوید اگوستو
ریچارد ونک
بر پایهٔ : دیوید کالاهام
موسیقی : برایان تیلور
فیلم‌برداری : شلی جانسون
تدوین‌گر : تاد میلر
توزیع‌کننده : 200px Lionsgate Logo.svg دانلود مجموعه کامل The Expendables + جزئیات لاینزگیت (به انگلیسی: Lionsgate) شرکتی کانادایست که در ۳ ژوئیه ۱۹۹۷ در ونکوور کانادا تشکیل شد، ولی دفتر مرکز آنان هم‌اکنون در شهر سنتا مونیکا، کالیفرنیا قرار دارد. از فیلم‌های مشهور این کمپانی میتوان به مجموعه فیلم‌های اره و فیلم یک‌بارمصرف‌ها اشاره نمود.
تاریخ انتشار : ۱۷ اوت ۲۰۱۲
کشور : آمریکا
زبان : انگلیسی

ستارگان زیر به این مجموعه پیوستند

چاک نوریس

chak دانلود مجموعه کامل The Expendables + جزئیات
کارلوس ری «چاک» نوریس (به انگلیسی: Carlos Ray “Chuck” Norris) زاده ۱۰ مارس ۱۹۴۰ بازیگر و ورزشکار آمریکایی است که متولد اوکلاهوما و ساکن تگزاس است.
او را در فیلم‌های رزمی و اکشن زیادی در هالیوود می‌توان دید. مهمترین آنها فیلم راه اژدها بود که در آن نوریس بعنوان حریف مخالف نهایی بروس لی نقش بازی کرد، در ضمن چاک نوریس قهرمان ۲دوره کاراته جهان میباشد.
حقایقی از چاک نوریس
«چاک نوریس» اعتراف کرده که «بروس لی» در یک مبارزه واقعی قادر به شکست دادن او است «چاک نوریس» دارای کمربند دان ۹ تکواندو هست «چاک نوریس» در مقطعی از زمان مربی تکاوران امریکا بود

تری کروس

220px Terry Crews by Gage Skidmore 2 دانلود مجموعه کامل The Expendables + جزئیات
تری کروس (به انگلیسی: Terry Crews) بازیگر آمریکایی و متولد ۳۰ ژوئیه ۱۹۶۸ است.
وی بیشتر به خاطر حضور در فیلم دختران سفیدپوست مشهور است.

رندی کوچار

220px Randy Couture by Gage Skidmore دانلود مجموعه کامل The Expendables + جزئیات
رندی کوچار (به انگلیسی: Randy Couture) (زاده ۲۲ ژوئن ۱۹۶۳) بازیگر آمریکایی است.
از فیلم‌های معروف او می‌توان به فیلم یک‌بارمصرف‌ها ۳ و یک‌بارمصرف‌ها ۲ اشاره کرد.

لیام همسورف

220px Liam Hemsworth by Gage Skidmore دانلود مجموعه کامل The Expendables + جزئیات
لیام همسورف (به انگلیسی: Liam Hemsworth) بازیگر استرالیایی و متولد ۱۳ ژانویه ۱۹۹۰ است
از فیلم‌های معروف او می‌توان به فیلم های عطش مبارزه و یک‌بارمصرف‌ها ۲ اشاره کرد. او برادر کریس همسورف است.

اسکات ادکینز

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: فیلم، جنگی، جنایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه کامل The Expendables + جزئیات ( بی مصرف ها ),